Jak wyłączyć auto-synchronizacje telefonu z Androidem? PYTANIE

21:40 0 Comments A+ a-

"Hey!

Kilka dni temu korzystałam z programu Picasa Web Albums na komputerze używając tego samego konta Google na którym jestem zalogowana na telefonie. Później zauważyłam, że wszystkie obrazy, które mam w programie Picasa Web Albums "przesłały się" na mój telefon. Usunęłam je z galerii ale one po chwili znów się pobrały. Nie chcę mieć tych zdjęć na telefonie ale na komputerze tak.
Co zrobić aby to przestało się pobierać? Tryb sieci danych mam wyłączony, więc nie wiem o co chodzi. :(

Damaga"



Cześć!
Zdaje mi się, czy Wy czytacie mi w myślach? Ostatnio sama miałam z tym problem, ale udało mi się go rozwiązać i chciałam Wam tu napisać jak to zrobić. A tu nagle ktoś pisze do mnie, że ma taki sam problem! :D
Oczywiście chętnie pomogę, bo wiem jak to jest szukania odpowiedzi w Internecie - jak igły w stogu siana.
Więc:


  • Klikamy w Ustawienia > Konta i synchronizacja > Auto-synchronizacja, aby była zaznaczona.

Następnie musimy zrobić kilka szybkich ruchów, ponieważ gdy będziemy robić to wolno, to wszystko nam się ponownie pobierze.

  • Klikamy w nazwę swojego konta Google, które jest wyświetlone poniżej.
  • Kolejnym krokiem będzie odznaczenie nieinteresujących nas opcji - nie będą się one pobierały lub zaznaczenie interesujących opcji - będą się one pobierały.
  • Cofamy się do poprzedniego menu i odznaczamy Auto-synchronizacje.

GOTOWE!

Co do twojej sugestii, że może to być powiązane z trybem sieci danych to niestety, ale jest mylne. Tryb sieci danych to inna sprawa.

Mam nadzieję, ze twój problem został rozwiązany i nie miałaś z niczym problemu kierując się moją instrukcją. :-)

PS
Jako, że mam telefon z firmy Samsung - to rozwiązanie będzie na urządzenia tej firmy. Sądzę jednak, że w innych jest podobnie. Jeśli jednak u was jest inaczej - napiszcie w komentarzu, a chętnie pomogę.

Raya