Przemiany

11:09 0 Comments A+ a-

Witam, 

Tak jak ostatnio obiecywałam, tak zrobiłam. Na blogu widać gruntowne przemiany. Powiem Wam szczerze, że bardzo się starałam. Najbardziej zależało mi na tym, aby blog stał się bardziej przejrzysty i jeszcze bardziej prosty - o ile tak się da. Mam nadzieje, że to mi się udało i Wasze pierwsze wrażenie po zmianach było pozytywne.

Wiem, że w niektórych postach jest problem z rozdzielczością obrazków. Spokojnie - ciągle nad tym pracuję. Nie chciałam jednak czekać z opublikowaniem bloga, aż do rozwiązania tej sprawy. Zrobię to w międzyczasie.

Mam nadzieję, że po tych zmianach moja, jak i wasza aktywność na tym blogu wzrośnie. Zbieram się w sobie i zaczynam nowy etap na tym blogu. Lepszy etap. Oczywiście robię to wszystko dla Was, więc raz na jakiś czas jakiś komentarz pod postem by nie zaszkodził. Liczę na Was! :)

Ja jestem zadowolona ze zmian, a Wy?