Opera turbo? - po co, jak i dlaczego

07:58 0 Comments A+ a-

Cześć,
Nie wiem dlaczego zauważyłam to dopiero niedawno. Funkcja naprawdę przydatna, a ja wiedziałam o niej niewiele. W końcu jednak znalazłam potrzebne mi informacje. Jesteś ciekawy co to jest? Czytaj dalej!




Ale może zacznijmy od tego, co to jest ten tryb "Turbo"?

Opera Turbo to nowy, można powiedzieć dodatek, dodany do przeglÄ…darki Opera. Usprawnia on dziaÅ‚anie przeglÄ…darki. Przyspiesza przesyÅ‚anie danych, jeÅ›li jesteÅ›my gdzieÅ› w zatÅ‚oczonym miejscu i korzystamy z otwartego WiFi.

Jak włączyć tryb Turbo na komputerze?
Znajdziesz go klikając w pasku kart przeglądarki Opera > Opera Turbo. Wystarczy więc tylko, że w to klikniesz, a tryb ten zostanie włączony na twoim komputerze.

A co z moim urządzeniem przenośnym?
Tutaj jest dosyć ciekawa sprawa, bowiem możemy pobrać przyspieszoną wersję Opery na swoje urządzenia mobilne. Na smartfonach, czy tabletach jest o tyle ciekawiej, że program nie tyle co przyspiesza działanie przeglądarki, ale też oszczędza przesyłany transfer. Mówiąc wprost: możemy przeglądać Internet szybciej i dłużej.

Opera jest jednak otwarta na potrzeby użytkowników i wychodzi im naprzeciw. Dlatego też chętni pobrania trybu Turbo na urządzenia przenośnie nie mają do wyboru jeden program, lecz aż cztery możliwości.




Jeżeli jesteście zainteresowani którąś z powyższych opcji, to poniżej wstawiam Wam link do oficjalnej strony na której możecie przeczytać więcej.



Mam nadzieję, że pomogłam
Czekam na Wasze komentarze,
Raya